L’esport santcugatenc ha celebrat els èxits de la temporada 2025-2026 amb un acte institucional de reconeixement a clubs i esportistes de la ciutat, celebrat al Teatre-Auditori Emma Vilarasau.
En el transcurs de l’acte, l’equip de Veteranes de Pàdel del Club Tennis Natació Sant Cugat, Campiones de Catalunya en la categoria Super Sènior, va rebre un merescut reconeixement per la seva excel·lent temporada.
Les jugadores van estar acompanyades pel president del Club, Miquel Solanellas, i per Albert Mas, membre de la Junta Directiva, que van voler compartir amb elles aquest moment tan especial i significatiu.
Aquest reconeixement posa en valor no només els resultats esportius assolits, sinó també l’esforç, la dedicació i el compromís de tot l’equip al llarg de la temporada.
Des del Club Tennis Natació Sant Cugat volem felicitar totes les integrants de l’equip per aquest gran èxit i encoratjar-les a continuar gaudint i competint al màxim nivell.
Enhorabona, campiones!
