Aquest dissabte 20 de juny es va posar punt final a la Mini League, una competició pensada per als més petits del grup d’iniciació del Club.

El Club hi va participar amb dos equips, prebenjamí i benjamí, que van disputar un total de quatre jornades amb uns resultats molt positius i, sobretot, demostrant una excel·lent actitud dins i fora de la pista.

Més enllà de la competició, la Mini League va ser una experiència molt enriquidora per a tots els participants, que van poder aprendre, créixer i gaudir del joc en equip, compartint moments amb companys i rivals en un entorn formatiu i divertit.

Aquest tipus de competicions van ser clau en les primeres etapes esportives, ja que van permetre reforçar valors com l’esforç, la convivència i el respecte, alhora que van fomentar la passió per l’esport.

Continuem treballant perquè els més petits segueixin gaudint i aprenent setmana rere setmana!

Utilitzem cookies pròpies i de tercers amb finalitats analítiques i per mostrar-te publicitat personalitzada en base a un perfil elaborat a partir dels teus hàbits de navegació (per exemple, pàgines visitades). Clica AQUÍ per més información. Pots aceptar totes les cookies prement el botó “aceptar” o configurar-les o rebutjar-ne el seu ús clicant AQUÍ.

ACEPTAR
Aviso de cookies