El jugador del Club Tennis Natació Sant Cugat, Gerard Capdevila, ha completat una destacada actuació al Campionat d’Espanya Aleví 2026, assolint els vuitens de final i situant-se entre els 16 millors jugadors alevins del país.

Capdevila va signar una excel·lent fase de grups, en què es va imposar a Diego Goikoetxea (Federació Basca), José Álvarez (Federació Asturiana) i Marc Martin (Federació Catalana), finalitzant en primera posició del seu grup.

En la ronda de vuitens de final, el jugador del Club va caure davant Pablo Navarrete (Federació Andalusa), cinquè cap de sèrie del torneig, per 6-1 i 7-6, en un partit molt disputat que es va resoldre en el segon set.

Més enllà del resultat, el torneig confirma la bona progressió de Gerard Capdevila i el seu nivell competitiu en una de les cites més importants del calendari estatal.

Des del Club el felicitem pel seu rendiment i li encoratgem a continuar treballant i gaudint del tenis en el seu procés de formació.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers amb finalitats analítiques i per mostrar-te publicitat personalitzada en base a un perfil elaborat a partir dels teus hàbits de navegació (per exemple, pàgines visitades). Clica AQUÍ per més información. Pots aceptar totes les cookies prement el botó “aceptar” o configurar-les o rebutjar-ne el seu ús clicant AQUÍ.

ACEPTAR
Aviso de cookies