El Ranking de Tenis del Club ja està en marxa! Una nova temporada d’aquesta competició social que reuneix jugadors i jugadores del Club amb ganes de competir, millorar el seu joc i, sobretot, gaudir del tenis i compartir experiències a la pista.
La competició, oberta a tots els socis i sòcies, tant si estan federats com si no, es disputa en categoria femenina i mixta. Durant la primera volta, cada participant s’enfronta a la resta de jugadors i jugadores del seu grup. A partir de la segona volta, els grups es reorganitzen en funció dels resultats, fet que permet mantenir una competició dinàmica i adaptada al nivell de cada participant.
En la categoria femenina, els grups es configuren per nivell, amb un mínim de 6 jugadores, per afavorir una competició equilibrada i garantir almenys 5 partits per participant.
A més, cada fase té premi per als dos primers classificats i classificades: una samarreta HEAD per al primer lloc i un pack de canelleres i overgrip per al segon.
Si aquest any participeu en el Ranking, us desitgem molta sort i que gaudiu de la competició! I si no hi participeu, us animem a seguir-ne l’evolució i consultar els quadres i els resultats actualitzats per estar al dia de tots els enfrontaments:
